Autor: Lluís Carrasco

Portaveu de la Plataforma d’Usuaris del Transport Públic del Baix Llobregat

El tsunami demogràfic de l’aument de la longevitat i de les generacions que arriben a la jubilació deixa obsolet el sistema de dependència, pensat per una societat amb una esperança de vida 20 o 30 anys menor. Cal un nou model, entenent la vellesa com una oportunitat, fent realitat el que l’FMI anomena el triple benefici: una vida més llarga, més saludable i més productiva. És una necessitat ineludible. Aquí hi ha una proposta per Catalunya