Actualitat
La campanya llançada a l’inici de la festa major de Sant Cugat per denunciar les traves burocràtiques que dificulten les activitats comunitàries de lleure i cultura a la via pública ja s’hi havien adherit ahir més de cinquanta institucions
Fa gairebé dos anys durant el govern de Xavier Garcia Albiol es van aprovar 2,38 milions d’euros per a millorar la climatització dels edificis municipals sense que als treballadors públics els hi consti cap actuació pràctica
El dijous 12 de juny representants de diferents col·lectius en defensa d’una sanitat pública 100%, entre els quals la Marea…
Persones migrades denuncien esculls en l’empadronament en paral·lel a les declaracions de l’alcalde de Sant Cugat, Josep Maria Vallès (Junts), per “posar ordre”
Denuncien que el 8,4% de les vivendes de la ciutat estan buides i moltes d’elles són propietat de fons d’inversió voltors
L’eterna promesa ferroviària que és un clàssic en període preelectoral, queda relegada permanentment per la política de resignació que practica el govern Quirós
Milers de conductors han patit cada dia cues i retencions per una obra plantejada el 1992, vital per la mobilitat del sud de Barcelona i per connectar l’A-2 amb la C-32, però les obres es van fer al ralentí per manca d’inversions del Govern central i van quedar aturades el 2017 per l’abandonament de l’empresa constructora
L’acció judicial es produeix just quan des del consistori s’ha filtrat que es pretén fer passar com a Zona de Baixes Emissions (ZBE) una pacificació viària del centre de la ciutat
L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) ha aprovat l’estudi que determina la gestió indirecta del servei d’aigua mitjançant un contracte de concessió de serveis. Aquesta decisió descarta la gestió directa de l’administració pública i afecta Cervelló, Corbera de Llobregat, la Palma de Cervelló, Molins de Rei, Ripollet, Sant Andreu de la Barca, Sant Cugat del Vallès i Tiana
Estendre la línia des de Vilafranca fins a Sant Celoni és una oportunitat immediata per reforçar la xarxa ferroviària sense grans obres i amb un gran impacte territorial. Conectaría cinc comarques –Alt Penedès, Baix Llobregat, Vallès Occidental, Vallès Oriental i Baix Montseny– i ayudaría a conformar una Catalunya més cohesionada i sostenible
SUBSCRIU-TE
Qui som
El diari Catalunyametropolitana.cat està editat de forma col·laborativa per disset mitjans de comunicació de proximitat i la fundació Periodisme Plural. El seu àmbit són les comarques del Baix Llobregat, Barcelonès i el Vallès.
Òrgan de govern
Consell editorial: Format per representants de cada mitjà. Vetlla pel compliment dels objectius del projecte: periodisme independent, ètic i amb vocació transformadora.
On som
Carrer Bailén 5, principal.
08010, Barcelona
Contacta'ns
932 311 247
Connecta
