El mal del tren català ens ve de dins
L’Estat té deutes pendents amb Catalunya, però utilitzar Madrid com a cortina de fum ja no sosté el relat. La incompetència planificadora, el desig de fer obres per sortir a la foto en lloc d’infraestructures útils que generin viatgers i descarbonitzin la mobilitat de Catalunya, i la febre de soterrar han estat dissenyats des de despatxos catalans. No cal esperar un tren que nosaltres mateixos estem fent descarrilar
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar